Lokalni mediji su često prvi koji prepoznaju probleme u zajednici i na njih skreću pažnju. Oni mogu pratiti rad lokalnih vlasti, ukazivati na nepravilnosti i tražiti odgovore. Takođe, mogu biti platforma za građane da izraze svoje mišljenje i učestvuju u rešavanju problema.
Uz to, lokalni mediji imaju važnu ulogu u promociji lokalne kulture, baštine i identiteta. Oni mogu izveštavati o važnim događajima, predstavljati lokalne umetnike i privrednike, ali i čuvati sećanje na prošlost.
U trećoj epizodi „Glasa lokala“ fokus je na lokalnim medijima kao pokretačima promena. Kroz primere saniranja rupa na putu, organizovanja humanitarnih akcija i osiguravanja krova nad glavom, ova epizoda otkriva kako lokalni mediji mogu imati značajan uticaj na živote svojih sugrađana.
U ovoj epizodi, svoja iskustva o radu u lokalnim medijima koji su pokretači promena, dele Tanja Trifković, glavna urednica Glasa Podrinja iz Šapca, Marija Obrenović, predsednica Upravnog odbora Lokal presa i Nebojša Trifunović, zamenik glavnog i odgovornog urednika za internet izdanje i društvene mreže Lozničkih novosti.
Nova epizoda „Glasa lokala“ dostupna je na platformi Podcast.rs, Spotifaju i YouTube-u.
Za više informacija o podcastu, možete pratiti njihove profile na Instagramu i TikToku.
„Glas lokala“ je prvi narativni podcast u Srbiji koji se isključivo bavi lokalnim medijima. Ovaj podcast je deo projekta EUcast koji je podržan od strane Ministarstva spoljnih poslova Kraljevine Holandije u okviru programa MATRA.