Aplikacija za dostavu hrane Wolt, koja je postala sinonim za brzinu i praktičnost, izaziva sve više nezadovoljstva među korisnicima u Kragujevcu. Građani sve češće prijavljuju probleme sa podrškom i funkcionalnošću aplikacije, a situacije poput otkazivanja narudžbina i zatvaranja restorana nakon što je hrana već poručena postale su alarmantno učestale.
Frustracije Korisnika
“Poručila sam hranu u 00:15, sve je izgledalo u redu. Nakon 14 minuta dobijam obaveštenje da je porudžbina otkazana jer je navodno restoran ne može da spremi. Da stvar bude gora, restoran se zatvara za poručivanje u 00:30 iako radi do 01:00″, jedan je od komentara.
Pored toga korisnici aplikacije su se najčešće žalili i na podršku, koja u najgorim momentima za njih toliko ljubazna da kako kažu „još više se iziritiram kada umesto konkretnog rešenja, gospodin ili gospođa mi pružaju moralnu podršku“.
Problemi s Restoranima i Dostavljačima
Pored tehničkih poteškoća, korisnici primećuju da restorani u aplikaciji često ne ažuriraju šta imaju u ponudi. Dostavljači su, kako kažu, takođe u nepovoljnom položaju, jer gube vreme čekajući narudžbine koje se naknadno otkazuju, što dodatno usporava dostavu za druge korisnike.