Četvrto izdanje Festivala „Kampanje sa svrhom“ donosi niz novina. Pored tradicionalnih kategorija ECO (zelene kampanje) i SOCIAL (društveno odgovorne kampanje), ove godine uvedena je nova kategorija GENDER, posvećena promovisanju rodne ravnopravnosti. Ovaj potez naglašava sve veću svest o važnosti borbe protiv rodnih stereotipa i diskriminacije.
„Uvođenjem kategorije GENDER želimo da podstaknemo kompanije da se aktivnije uključe u promovisanje rodne ravnopravnosti i stvaranje društva u kojem će svi imati jednake šanse“, poruka je organizatora.
Kako učestvovati?
Sva pravna lica sa teritorije Srbije, uključujući kompanije, agencije, institucije i organizacije civilnog društva, imaju priliku da se prijave sa svojim kampanjama. Rok za prijavu je 30. oktobar 2024. godine. Stručni žiri će pažljivo ocenjivati prijave i birati najbolje kampanje u svakoj kategoriji.
Festival „Kampanje sa svrhom“ ima višestruku ulogu:
Prepoznavanje i nagrađivanje najboljih: Festival promoviše najbolje prakse u oblasti društveno odgovorne komunikacije i nagrađuje kompanije koje su ostvarile značajne rezultate.
Inspiracija za druge: Dobitnici nagrada postaju uzori za druge kompanije i podstiču ih da se uključe u društveno odgovorne aktivnosti.
Stvaranje pozitivnih promena: Festival doprinosi podizanju svesti o važnim društvenim pitanjima i podstiče pozitivne promene u društvu.
Jačanje saradnje: Festival okuplja predstavnike različitih sektora i omogućava im da razmene iskustva i ideje.
Festival „Kampanje sa svrhom“ je više od jednog događaja. To je pokret koji inspiriše kompanije da koriste svoju moć da stvaraju pozitivne promene u društvu. Učešćem na ovom festivalu, kompanije ne samo da promovišu svoje brendove, već i doprinose boljoj budućnosti za sve nas.
Festival zadržava svoj revijalni karakter u kontekstu svoje misije podsticanja društveno odgovorne komunikacije, ali će kampanje koje učestvuju biti bodovane po ugledu na najveće svetske festivale.
O tome ko će poneti titulu KAMPANJE SA SVRHOM odlučuje Tim počasnih selektora.
Novi članovi Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024 su Thomas Kolster – Mr Goodvertsing, profesorka dr Tamara Vlastelica sa FON-a i Nina Elezović iz Coca-Cola HBC Srbija:
1. Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
2. Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
3. Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
4. Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
5. Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
6. Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
7. Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
8. Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
9. Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
10. Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
11. Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
12. Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
13. Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
14. Maja Vidaković, Savetnik za medije
15. Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
16. Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program RTS
Svečana dodela KAMPANJE SA SVRHOM održaće se tradicionalno na Međunarodni dan deteta,
20.novembra, u Marsh Open Space-u.
Za više informacija o ovogodišnjem festivalu https://kampanjesasvrhom.com/kampanje-sa-svrhom-2024/ CSR agenciji KAMPANJE SA SVRHOM i WARM UP događijima posetite stranicu www.kampanjesasvrhom.com , a za više informacija o inicijatoru – UG ŽUTE PATALONE posetite stranicu www.zutepatalone.wordpress.com